تنها نمایندگی شرکت گرواسیس مبتکر تکنولوژی کاشت درخت در اراضی خشک و بیابانی بدون استفاده از انرژی و آبیاری در ایران به شرکت زیست فناوری سپهر باختر مستقر در پارک علم و فناوری کرمانشاه اعطا شد.

لازم ذکر است که دفتر این شرکت در پارک علم و فناوری کرمانشاه واقع در آدرس زیر مستقر میباشد و بزودی همکاران فروش مجاز این شرکت در ایران در بخش نمایندگی های فروش همین سایت معرفی خواهند شد .

آدرس : کرمانشاه - خیابان فردوسی - نبش شورا - ساختمان شماره 2 پارک علم و فناوری - واحد 9 - کد پستی : 55458 67139

ایمیل  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید :

تلفاکس  37293593 083 :
تلفن همراه : سهرابی  09181370270 - صیادیان 09181311833

" کاشت درخت تنها راه نجات "

بشر در طول دوهزار سال گذشته دو بیلیون هکتار بیابان تولید کرده است ( منبع : World Resource Institute ) در حال حاضر این منطقه که متاسفانه کشور عزیز ما ایران در قلب آن قرار دارد در بحران خشکسالی پیش رونده قرار داشته و فاقد منابع اب کافی است . پیشنهاد ما تبدیل این منطقه به زمین حاصلخیز است ، با استفاده از تکنولوژی گرواسیس ( کاشت درخت بدون استفاده از انرژی و آبیاری ).

 

تکنولوژی گرواسیس یک راه حل ارزان برای کاشت درخت در زمینهای پست و فرسوده است ، این روش تنها راه حل درختکاری بدون استفاده از انرژی و ابیاری است . این سیستم تاثیرات اقتصادی ، زیست محیطی و اجتماعی بزرگی را برای کشورهای در حال توسعه یا توسعه یافته نوید می دهد .

در طول دهه گذشته ( از سال 2003 ) شرکت گرواسیس به توسعه تکنولوژی و پیشبرد پروژه ها در بیش از 20 کشور بیابانی دنیا پرداخته است ( آرژانتین ، بحرین ، شیلی ، چین ، دبی ، اکوادور ، اتیوپی ، فرانسه ، هند ، اردن  ، کنیا ، لیبی ، عراق ، کویت ، مکزیک ، عمان ، قطر ، عربستان سعودی ، اسپانیا ، آمریکای شمالی .....) ازمایشات انجام شده با کاشت بیش از 300000 اصله از انواع درختان و درختچه های مثمر و غیر مثمر در مناطق بیابانی و کوهستانی این کشورها با درصد بقای 90 درصد ، قابلیت این تکنولوژی را برای همگان به اثبات رسانده است .

Template Design:Dima Group